منتدى احمد يدك القانونى
عزيزى الضيف المحترم ، نرحب بك فى منتدى احمد يدك القانونى ، نتمنى لك قضاء وقت ممتع بالمنتدى ، لكن يجب عليك ان تكون عضو مسجل بالمنتدى كى تستطيع الاستفادة بمحتويات المنتدى . لذا فنرجو منك تسجيل الدخول اما لو كانت غير مسجل عضوية بالمنتدى فعليك التسجيل فى المنتدى

نتمنى لك حظا سعيدا فى المنتدى
مدير المنتدى/ أحمد يدك
منتدى احمد يدك القانونى
عزيزى الضيف المحترم ، نرحب بك فى منتدى احمد يدك القانونى ، نتمنى لك قضاء وقت ممتع بالمنتدى ، لكن يجب عليك ان تكون عضو مسجل بالمنتدى كى تستطيع الاستفادة بمحتويات المنتدى . لذا فنرجو منك تسجيل الدخول اما لو كانت غير مسجل عضوية بالمنتدى فعليك التسجيل فى المنتدى

نتمنى لك حظا سعيدا فى المنتدى
مدير المنتدى/ أحمد يدك
منتدى احمد يدك القانونى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو الرد من الادمن للاهمية وشكرا

كاتب الموضوعرسالة
karim ashraf

الاوسمة الحاصل عليها :
نقاط التمييز : 0
نقاط النشاط : 14807

ارجو الرد من الادمن للاهمية وشكرا Empty
مُساهمةموضوع: ارجو الرد من الادمن للاهمية وشكرا   ارجو الرد من الادمن للاهمية وشكرا Empty28/11/2012, 9:53 am

لو سمحت يا ادمن... انا خريج شريعة وقانون ازهر دمنهور دفعة 2010 بتقدير جيد وعاوز اعرف اخبار مقابلة اللجنة السباعية فى النيابة العامة وكمان كنت عاوز اعرف اخر اخبار النيابة الادارية ليا برضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اكون شاكر جدا لو رديت عليا

ارجو الرد من الادمن للاهمية وشكرا
صفحة 1 من اصل 1